понеділок, 11 жовтня 2010 р.

Пропозиції щодо покращення ефективності системи місцевого самоврядування в місті, гармонійного розвитку міста і громади та своєчасного вирішення актуальних питань в цих сферах.

ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА МЕРЕЖА ГРОМАДЯНСЬКОЇ АСАМБЛЕЇ УКРАЇНИ

Керівникам депутатських фракцій та
депутатських груп Херсонської міської  ради
Або індивідуально
Керівнику фракції "Партія регіонів" Херсонської міської ради Корніловій С. І.         


Ефективність місцевого самоврядування, як системи управління справами громади залежить, в першу чергу, від ефективності представлення інтересів громади депутатами, а відповідно від патріотичності, професійності депутатського корпусу та налагодження системного постійного діалогу депутатів з громадою.
Наскільки патріотичним і професійним є нинішній депутатський корпус визначити важко, але однозначно можна стверджувати, що системного  діалогу громада – депутатський корпус немає.  Немає досліджень громадської  думки, немає незаангажованих громадських слухань по актуальних місцевих проблемах, відсутні консультації з експертною громадськістю.  
Результатом такого стану справ є порушення прав громади, перш за все в частині отримання інформації, на основі якої можна робити свідомі висновки про ефективність діяльності органів місцевого самоврядування, та прийняття депутатським корпусом рішень, які викликають напругу в місцевій спільноті та апатію більшості членів міської громади, які вважають, що їхні інтереси ніхто не представляє і не захищає.

Яскравими прикладами неефективності взаємодії влада - громада та порушень прав громади є:
o       Відсутність доступу у громади до інформації щодо землі, комунальної власності та аналізу ефективності їх використання
o       Неефективність розробки і виконання багатьох міських цільових програм
o       Численні випадки передачі під забудову зелених зон, найбільш одіозним з яких є передача Дубового гаю  під забудову
o       Відсутність загальнодоступних звітів про діяльність депутатів, депутатських фракцій і ради на сайті Херсонської міської ради  (В 21 сторіччі це вже нонсенс – звітувати тільки усно на локальних звітах перед виборцями)    
Для вирішення зазначених проблем пропонуємо:
  1. налагодити системний діалог та ефективну співпрацю між владою, бізнесом і громадськістю, зокрема:
o       підтримати формування при Херсонському міськвиконкомі тристоронньої ради «Влада, бізнес, громадськість», в т. ч. всім керівникам депутатських фракцій та депутатських груп увійти до даної ради
o       відпрацювати нормативну базу та запровадити порядок створення і реалізації міських цільових програм через  створення робочих груп з влади, громадськості і бізнесу при розробці міських цільових програм і включення грантових механізмів при їх реалізації
  1. розглянути звернення ініціативної групи «За збереження архітектурного та естетичного обличчя міста», яку підтримали тисячі херсонців, щодо відміни рішення про дозвіл ТОВ «Амстор» на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення в оренду земельної ділянки, орієнтовною площею 5,0000 га, із земель запасу,  (В зверненні групи не точно вказане формулювання рішення міської ради) та прийняти мораторій на зміну цільового призначення земельних ділянок зелених зон  та виділення під забудову земель запасу, на яких розташовано зелені зони.  
  2. Забезпечити оприлюднення на сайті Херсонської міської ради річних звітів депутатських фракцій, з чітким аналізом виконання передвиборчих програм та розробити і прийняти  форму консолідованої звітності міської ради з аналізом ефективності використання комунальної власності, захисту культурних та історичних  надбань громади, збереження та примноження зелених зон тощо.
Вважаємо, що об’єднання зусиль влади і громадськості у вирішенні зазначених проблем дасть суттєвий поштовх в розвитку місцевого самоврядування і стане підґрунтям для ефективного і гармонійного розвитку міста і громади та своєчасного вирішення актуальних питань в цих сферах.

Немає коментарів:

Дописати коментар